TRS
Kopš darbības sākuma pirms vairāk nekā 50 gadiem TRS ir kļuvis par vienu no lielākajiem etniskās pārtikas piegādātājiem Eiropas tirgū. Izmantojot jaunākās noliktavas un pārdošanas tehnoloģijas, tiek nodrošināts, ka visi produkti sasniedz klientus vislabākajā iespējamajā stāvoklī. Kvalitāte TRS ir vissvarīgākā, tādēļ stingra kontrole tiek veikta ik uz soļa – no izejvielu iegādes un piegādes līdz produkcijas piegādei visā pasaulē.
TRS tika dibināts 1959. gadā, kad Taherally Remanji Suterwalla sāka savu biznesu no Mumbajā ar savas ģimenes atbalstu. Vēsturiski labākās garšvielas un pākšaugus no austrumiem ne vienmēr bija viegli atrast. Garie braucieni un nevienmērīga kvalitāte bija norma.
Taherally Remanji Suterwalla saprata, ka Londonā ir tirgus cilvēkiem, kas alkst Āzijas mājas ēdienu gatavošanas. Viņš atvēra veikalu, kurā pārdod Indijas pārtikas produktus, kas kļuva populāri visā Anglijas dienvidos. Drīzumā klāsts paplašinājās, iekļaujot vairāk augstas kvalitātes Indijas garšvielu, pastas un marinādes, pākšaugus, poppadumus, rīsus un miltus.
TRS ir uzņēmies šo darbu, lai patērētājiem sniegtu labāko Dienvidāzijas garšu ar gardākajām un autentiskākajām garšām. Šodien TRS mērķis ir tuvināt autentisku mājas garšu tuvāk nekā jebkad agrāk.
Pareizam Indijas ēdienam ir vajadzīgs laiks un laba iemesla dēļ! Lai iegūtu šos dziļos garšas slāņus, TRS eksperti ir izveidojuši virkni intensīvu garšu bez īsceļiem vai pildvielām. TRS mēs esam kaislīgi garšas, ēdiena un kulinārijas cienītāji. Faktiski TRS biznesa pamatā ir nemitīga tiekšanās atklāt autentiskākās kvalitātes garšvielas to tīrākajā veidā. Katra TRS sastāvdaļa ir rūpīgi audzēta visideālākajos apstākļos un novākta tikai tad, kad tā ir vislabākajā veidā.